Karjeros specialistės Daumantės Ereminaitės darbo grafikas
|
Pirmadienis |
Antradienis |
Trečiadienis |
Ketvirtadienis |
Penktadienis |
|
|
Darbo laikas |
8.00-12.00 |
7.30–19.00 |
7.30–19.00 |
7.30–19.00 |
|
|
Pietų pertrauka |
11.30–12.00 |
11.30–12.00 |
11.30–12.00 |
||
|
Kontaktinės valandos |
7.30–11.30 12.00–15.00 |
7.30–11.30 12.00–15.00 |
7.30-11:30 12.00–14.00 |
||
|
Nekontaktinės valandos |
8.00-12.00 |
15.00–19.00 |
15.00–19.00 |
14.00–18.00 |
|
|
Pedagoginis darbas |
8.00–8.45 |
Karjeros specialistė teikia individualias konsultacijas mokiniams, mokinių tėvams. Dėl individualių konsultacijų galite kreiptis užėję į karjeros specialisto kabinetą bei parašę per el. dienyną TAMO.
Karjeros specialisto veiklos tikslas – padėti mokiniams ugdytis karjeros kompetencijas, būtinas sėkmingam mokymosi krypties, profesijos ir/ar darbinės veiklos pasirinkimui, perėjimui iš mokymo(si) aplinkos į darbinę aplinką bei tolesnei profesinei raidai ir mokymuisi visą gyvenimą.
Karjeros specialistas ugdo mokinių karjeros kompetencijas šiose srityse:
- savęs pažinimo;
- karjeros galimybių pažinimo;
- karjeros planavimo;
- karjeros įgyvendinimo.
Progimnazijoje teikiamos karjeros paslaugos:
- Ugdymas karjerai (tai teminės pamokos ir/ ar praktinės užduotys, susijusios su savęs pažinimo ir karjeros galimybių pažinimo temomis).
- Karjeros konsultavimas (teikiamos individualios ir grupinės konsultacijos mokiniams ir tėvams. Profesinio konsultavimo tikslas – padėti išsiaiškinti mokinio stiprybes ir silpnybes, galimybes ir tikslus, įvertinti karjerai svarbius mokinio veiksnius, pasitelkiant testus, pildant karjeros planą).
- Profesinis informavimas (įskaitant ir profesinį veiklinimą) (teikiama informacija apie švietimo sistemoje teikiamas mokymosi ir studijų galimybes, įsidarbinimo ir karjeros galimybes. Profesinio veiklinimo tikslas – įgyti praktinių ir patyriminių su profesija, karjera ir darbo pasauliu susijusių žinių ir įgūdžių).
Ugdymo karjerai uždaviniai:
- skatinti mokinius pažinti savo asmenines savybes, interesus, gabumus, įgūdžius ir jų sąsajas su karjera;
- plėtoti darbo galimybių, darbo pasaulio, profesijų įvairovės ir kaitos supratimą;
- ugdyti pozityvią nuostatą mokymosi ir darbo (karjeros) atžvilgiu;
- skatinti gebėjimus sieti savo mokymosi rezultatus, kompetencijas, gabumus ir interesus su karjeros pasirinkimais;
- ugdyti gebėjimus kelti gyvenimo ir karjeros tikslus bei priimti karjeros sprendimus.
Profesinio konsultavimo uždaviniai:
- supažindinti mokinį su priemonėmis, skirtomis savęs įsivertinimui (pvz., karjeros testai), ir sudaryti sąlygas jas atlikti;
- suteikti grįžtamąjį ryšį apie įsivertinimo testų rezultatus ir supažindinti su galimybėmis atsižvelgti į gautus rezultatus planuojant karjerą;
- sudaryti sąlygas priimti racionalius karjeros sprendimus ir padėti mokiniui siekti karjeros plane išsikeltų tikslų, susieti karjeros plane išsikeltus tikslus su mokymusi ir karjera;
- padėti identifikuoti tolesnes karjeros ir mokymosi galimybes.
Profesinio informavimo (įskaitant ir profesinį veiklinimą) uždaviniai:
- informuoti apie švietimo sistemoje teikiamas mokymosi ir studijų galimybes, priėmimo sąlygas, įgyjamas kvalifikacijas profesinėse ir aukštosiose mokyklose bei sąsajas su profesijomis, taip pat kvalifikacijų įgijimo, tobulinimo ir persikvalifikavimo galimybes;
- informuoti apie įsidarbinimo ir karjeros galimybes, bendradarbiavimo su profesinio orientavimo institucijomis galimybes, projektines veiklas, Švietimo įstaigos mokytojų ir mokinių įsitraukimo galimybes;
- supažindinti mokinius su profesijomis ir darbo formomis;
- skatinti mokinius įgyti profesinės patirties;
- ugdyti mokinių profesinę motyvaciją planuojant būsimą karjerą;
- ugdyti mokinių verslumo įgūdžius;
- aktyviai pažinti įvairias užimtumo sritis, profesijų ypatumus ir karjeros galimybes.
