Specialiosios pedagogės Dovilės Ankštutės darbo grafikas
Pirmadienis | Antradienis | Trečiadienis | Ketvirtadienis | Penktadienis | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Darbo laikas | 7.30–16.15 | 8.00–12.00 | 7.30–16.30 | 8.00–12.00 | 8.00–12.00 | |
Pietų pertrauka | 11.30–12.00 | 11.30–12.00 | ||||
Kontaktinės valandos | 8.00–11.30 12.00–13.30 |
8.00–12.00 | 8.00–11.30 12.00–14.00 |
8.00–12.00 | 8.00–12.00 | |
Nekontaktinės valandos | 7.30–8.00 13.30–16.15 |
7.30–8.00 14.00–16.30 |
Švietimo pagalbos mokiniui specialistė tėvus konsultuoja iš anksto sutartu laiku.
Specialiosios pedagogės Lauros Stepanauskienės darbo grafikas
| Pirmadienis | Antradienis | Trečiadienis | Ketvirtadienis | Penktadienis |
Darbo laikas | 7.30–17.00 | 7.30–14.00 | 7.30–17.00 | 7.30–14.00 |
|
Pietų pertrauka | 11.30–12.00 | 11.30–12.00 | 11.30–12.00 | 11.30–12.00 |
|
Kontaktinės valandos | 9.00–11.30 12.00–14.00 | 8.00–11.30 12.00–13.00 | 8.00–11.30 12.00–13.00 | 8.00–11.30 12.00–13.00 |
|
Nekontaktinės valandos | 7.30–9.00 14.00–17.00 | 7.30–8.00 13.00–14.00 | 7.30–8.00 13.00–17.00 | 7.30–8.00 13.00–14.00 |
|
Specialiojo pedagogo veiklos tikslas – teikti specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems mokymosi sunkumų, sutrikimų bei negalių ir didinti mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymosi veiksmingumą, siekiant asmeninės pažangos.
Uždaviniai:
- Pastebėti ir nustatyti mokinių specialiuosius ugdymosi poreikius.
- Padėti sudaryti kuo palankesnes ugdymosi sąlygas mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių.
- Diferencijuoti ugdymą atsižvelgiant į skirtingus mokinių ugdymosi poreikius bei gebėjimus.
- Skatinti mokinių saviraišką, pasitikėjimą savimi.
- Stiprinti mokytojų, tėvų (globėjų, rūpintojų) gebėjimą ugdyti mokinius, turinčius specialiųjų ugdymosi poreikių.
Specialiojo pedagogo veiklos funkcijos:
- Teikia pagalbą mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių.
- Organizuoja specialiąsias pedagogines pratybas, kuriose lavina mokinių sutrikusias funkcijas bei padeda jiems išmokti mokomąją medžiagą, taiko specialius darbo būdus ir metodus, atsižvelgdamas į kiekvieno mokinio, turinčio specialiųjų ugdymosi poreikių, gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus.
- Atlieka pedagoginį vertinimą, nustato mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms, bei įvertina jų pažangą mokykloje.
- Konsultuoja mokytojus, kaip pritaikyti ugdymo programas, mokymo priemones, kaip teikti pagalbą, atsižvelgiant į mokinių realų žinių lygį, sutrikusios funkcijos korekciją.
- Bendradarbiauja su mokytojais, klasių vadovais, sudarant individualizuotas ir pritaikytas programas.
- Teikia metodinę pagalbą mokytojams, konsultuoja tėvus ir kitus asmenis, tiesiogiai dalyvaujančius mokinio ugdymosi procese.