Darbo grafikai
Tikslai
Logopedo veiklos tikslas– kuo anksčiau pastebėti ir koreguoti mokinių kalbėjimo ir kalbos sutrikimus bei tobulinti mokinių kalbinę komunikaciją su šeima, mokykla, visuomene.
Logopedo veiklos kryptys:
- vertintimokinių kalbą, nustatyti kalbėjimo ir kalbos sutrikimus;
- teikti logopedinę pagalbą perindividualias, pogrupines ar grupines (pagal sutrikimų pobūdį) pratybas;
- konsultuoti mokytojus ir tėvus (globėjus, rūpintojus) apie kalbėjimo ir kalbos sutrikimus, kurie lemia mokymosi negalę (konsultacijos, tėvų susirinkimai, pranešimai);
- bendradarbiauti su švietimo pagalbos mokiniui specialistais (psichologu, specialiuoju pedagogu, socialiniu pedagogu), ugdant visavertę asmenybę;
- formuoti teigiamą mokyklos bendruomenės požiūrį į mokinius, turinčius specialiųjų poreikių.
Tėvai ir mokytojai gali kreiptis į logopedą, jei:
- vaikas neištaria kalbos garsų arba juos taria netaisyklingai;
- patiria sunkumų, skaitydamas ir/ar rašydamas;
- kalbos išsivystymas neatitinka vaiko amžiaus;
- vaikas mikčioja.