Vaikų vasaros stovykla „Linksmuolė vasara 2025“

Birželio 3–11 d. organizuojama stovykla pirmų klasių mokiniams. Stovykloje pasiūlysime mokinių amžių ir smalsumą atitinkančių, fizinį aktyvumą, sveiką gyvenseną, kūrybą, saviraišką, pilietiškumą skatinančių veiklų. „Skalvijos“ kino centre žiūrėdami pasirinktą filmą, atras ir supras kino meną, ugdysis meninius gebėjimus, kritinį mąstymą, kūrybiškumą ir bendrąsias kompetencijas.  Bernardinų

Vilniaus miesto 8 kl mokinių lietuvių kalbos olimpiada

2025 m. balandžio 30 d. Vilniaus šv. Kristoforo progimnazijoje įvyko Vilniaus miesto aštuntų klasių mokinių lietuvių kalbos olimpiada, kurią šiais metais organizuojame jau keturioliktą kartą. Olimpiados užduotys buvo skirtos Mikalojaus Konstantino Čiurlionio 150-osioms gimimo metinėms. Laukėme net 70-ties aštuntokų, ketinusių varžytis ir įrodyti, koks gražus

Vilniaus miesto 3-4 klasių dailės olimpiada

Trečiadienį mūsų progimnazijoje vyko Vilniaus miesto 3-4 klasių dailės olimpiada, kuri buvo skirta Čiurlionio 150-osioms gimimo metinėms paminėti. Olimpiados dalyviai piešė ir kūrė tema „Matau pasaulį, kaip didelę simfoniją”. Turėjome net 70 dalyvių iš įvairių Vilniaus mokyklų. Sveikiname olimpiados laureatus: Vilniaus „Aušros“ mokyklos-darželio mokinys Kevinas

Kviečiame į tradicinį XIV Šeimų krepšinio turnyrą!

Visus Vilniaus Šv. Kristoforo progimnazijos bendruomenės narius kviečiame dalyvauti tradiciniame Šeimų krepšinio turnyre! Turnyro data ir laikas: gegužės 15 d., 16:30 val. Registracija vyksta iki gegužės 12 d., 18:00 val. Programa. Turnyro nuostatai.

Laimėjimas respublikiniame gamtos, geografijos ir technologijų konkurse

Respublikiniame gamtos, geografijos ir technologijų konkurse „Paukščių sugrįžtuvės-2025. Naminis paukštis” 5d klasės mokinė Ūla Riaubaitė laimėjo III vietą. Mokinę ruošė gamtos mokytoja Jurgita ir technologijų mokytoja Ilona.  

Paroda „Mano ryškiausia asmeninė savybė“

Dailės mokytoja Asta ir karjeros ugdymo specialistė Daumantė vasario ir kovo mėnesiais 5-8 klasių mokiniams vedė integruotas pamokas, kurių metu kvietė mokinius gilinti savęs pažinimo žinias. Pamokų metu mokiniai ieškojo labiausiai jų asmenybę apibūdinančių charakterio savybių, reflektavo, diskutavo su draugais ir rinkosi savo ryškiausią asmeninę