Pilietinė akcija „Gerumas nieko nekainuoja”
Spalio 24 dieną 7-ųjų klasių mokiniai keliavo atlikti pilietinės pareigos – tvarkyti Antakalnio kapinių. Moksleiviai, pasiskirstę grupelėmis, grėbė lapus, dėjo juos į maišus ir nešė į nurodytą vietą. Atsakingai sutvarkę paskirtas vietas, pasigėrėję savo darbo rezultatais džiaugėsi, kad tokiu būdu galėjo išreikšti pagarbą išėjusiesiems Anapilin
Pamoka restorane
Spalio pabaigoje 6a kl. II grupės mokiniai kartu su mokytoja Alina, nusprendę savo žinias pritaikyti realioje situacijoje, išvyko į restoraną MacDonald’s, kuriame vyko netradicinė pamoka tema “In a restaurant”. Mokiniai patys susikūrė išvykos taisykles, išsikėlė pamokos tikslus ir su šypsena veiduose išvyko į restoraną. Artėjant
Anglų kalbos konkursas
Spalio 18 d. mokytojos Miglė ir Toma organizavo įdomų konkursą: 3-iųjų ir 4-ųjų klasių mokiniai rinkosi į angliškų žodžių sakymo paraidžiui konkursą „Spelling bee”. Norinčių išbandyti savo jėgas buvo tiek, kad vos tilpome ant aktų salės pakylos. Bendrai paraidžiui buvo pasakyta daugiau nei 80 žodžių!
Kūrybinių darbų paroda „Globokime gyvūnus”
Pirmų klasių mokiniai, paskatinti mokytojos Vandutės, surengė kūrybinių darbų parodą „Globokime gyvūnus“, skirtą Gyvūnų gerovės metams paminėti. Mokiniai piešdami savo augintinius priminė parodos lankytojams, kad „…esame atsakingi už tuos, su kuriais susibičiuliaujame“. Paroda eksponuojama II aukšto koridoriuje.
Nusiraminimo kampeliai
Mokyklos psichologė Skirmantė ir socialinė pedagogė Laura nori pasidžiaugti naujai įrengtais nusiraminimo kampeliais mūsų pirmokų, antrokų ir keliose ketvirtokų klasėse. Tai parengtas kampelis su įvairiais daiktais, kurie galėtų padėti vaikui nusiraminti ir pozityviai priimti aplinką. Pykčio, liūdesio ar nerimo metu vaikas gali pabūti šiame kampelyje,
Emocinio raštingumo paieškos MO muziejuje
Bendradarbiaudami su MO muziejumi ir Sveikatos stiprinimo fondu 6a klasės mokiniai dalyvauja projekte „Emocinio raštingumo gerinimas per meno intervencijas”. Kasdien mokiniai pildo emocijų kalendorių, o per MO gimtadienį vyko į muziejų ir dalyvavo edukacijose. Jų metu pasakojo apie paveiksluose vyraujančias emocijas, formas, spalvas, diskutavo, kuriose kūno dalyse jaučia