Dailės kūrybinių darbų paroda „Lapkritis“
4a klasės mokiniai suruošė dailės kūrybinių darbų parodą „Lapkritis“. Idėjų ir įkvėpimo sėmėsi deklamuodami poetės Violetos Palčinskaitės eilėraštį „Lapų žaidimas“. Mokiniai tarpusavy glaudžiai bendraudami, stebėdami ir tyrinėdami aplinką sugebėjo kūrybiniuose darbuose pavaizduoti poezijos grožį ir spalvų žaismą. Šitaip kūrybiškai ketvirtokai atsisveikino su rudenėliu. Parodą I
Kūrybinių darbų paroda „Ką pasakoja knygų ,,graužikai“?
4a klasės mokiniai, paskatinti mokytojos Vandutės, surengė integruotų lietuvių kalbos, dailės ir technologijų kūrybinių darbų parodą ,,Ką pasakoja knygų ,,graužikai“?“ Ketvirtokai pamokų metu ieškojo įkvėpimo perskaitytose talentingų rašytojų knygose. Kūrybinio polėkio vedini parašė pasakojimus su dialogo intarpais. Per dailės ir technologijų pamokas sukūrė pagrindinių veikėjų
Tarptautinė tolerancijos diena
Praėjusią savaitę Vilniaus šv. Kristoforo progimnazijoje 5–8 klasių mokiniai minėjo Tarptautinę tolerancijos dieną. Šių metų simbolis – gatvės, todėl per dorinio ugdymo pamokas mokiniai kalbėjosi apie pagarbą, priėmimą ir atsakomybę vieni už kitus. Jie kūrė tolerancijos gatvių elementus, iš kurių gimė Pusiausvyros, Ramybės, Kultūringumo, Atlaidumo ir kitos gatvės.
M.K.Čiurlionio kūrinių interpretacija
Kviečiame pasigrožėti 6-8 kl. mokinių paroda, skirta M. K. Čiurlionio gimimo metinėms. Paroda eksponuojama 1 a. fojė. Mokytoja Asta Lapėnienė
Mes – Vilniaus miesto kvadrato vicečempionai!
Šiandien vyko Vilniaus miesto aukštųjų mokyklų kvadrato finalinės varžybos. Į finalą pateko trys stiprios komandos – Gabijos progimnazija, Saulėtekio progimnazija ir Šv. Kristoforo progimnazija. Burtai lėmė, kad pirmąją kovą mūsų mokyklos komanda pradėjo prieš Gabijos progimnaziją, o vėliau susitiko su Saulėtekio progimnazija. Finalas buvo vertas savo
DofE Vilniaus šv. Kristoforo progimnazijoje: kelionė į save ir bendrystę
Tarptautinė DofE programa įtraukė 14 aštuntokų į prasmingą asmeninę kelionę, kurioje jie mokosi pažinti save ir kitus. Nuo pirmųjų susitikimų mokiniai atvirai bendrauja, rašo vieni kitiems komplimentus, atranda draugus ir stiprina bendruomeniškumą. Suburtos dvi komandos, vyksta kassavaitiniai susitikimai. DofE veiklose ypatingas dėmesys skiriamas tikslų formulavimui pagal SMART metodiką –
