Mokinių priėmimo komisijos posėdžio naujienos

2022 m. birželio 21 d. įvyko ketvirtasis Mokinių priėmimo komisijos posėdis. Priimtų ir nepriimtų mokinių sąrašą rasite čia Sutartys pasirašomos elektroniniu būdu elektroninėje sistemoje adresu https://svietimas.vilnius.lt/ arba atvykus į progimnaziją birželio 28 d. nuo 8:00 iki 12:00 val. arba birželio 29 d. nuo 12:00 val. iki 16:00 val. Nurodytomis datomis

Penktokų kūrybinių darbų paroda

Kviečiame į virtualią 5-ų klasių mokinių keramikos darbų parodą. Mokiniai per technologijų pamokas su mokytojomis Ramune ir Ilona volelių technika lipdė indą.  Mokiniai savarankiškai kūrė indo dizainą, mokėsi spalvų derinimo principų, dekoravo lipdinį. Virtuali 5-ų klasių mokinių keramikos dirbinių paroda Keramikos paroda 2

Paroda „Tvarus pasaulis“

Gegužės pabaigoje ir birželio pradžioje su 5 -ųjų klasių mokiniais, mokytojomis Ilona ir Ramune technologijų pamokų metu kalbėjome apie tvarų pasaulį, mokinomės teisingai rūšiuoti šiukšles ir diskutavome, ką kiekvienas galime pakeisti savo kasdienybėje, kad gyventume švariau ir saugotume aplinką. Mokiniai komandose kūrė plakatus, kurie skatina

Vaikų vasaros poilsio stovykla „Linksmuolė vasara 2022“ baigėsi

Šią savaitę pirmų klasių mokinių pakvietėme į vaikų vasaros poilsio stovyklą „Linksmuolė vasara 2022“. Stovykloje pasiūlėme mokinių amžių ir smalsumą atliepiančių fizinį aktyvumą, sveiką gyvenseną, kūrybą, saviraišką, pilietiškumą skatinančių veiklų. Mokiniai kartu su atsargos karininku pasitelkę kūrybiškumą ir patirtį, svarstė, kaip kiekvienas jau dabar gali

Sveikiname Respublikinio parodos-konkurso laureatę

Respublikinis moksleivių  integruotas technologijų ir dorinio ugdymo konkursas paroda „Kūryba ir saviraiška asmenybės dvasiniam pasauliui“ šiais metais sulaukė virš 400 dalyvių. Konkurso tema buvo „Svarbiausias krikščionybės simbolis-kryžius“.  Konkursas organizuotas šešiose dalyvių grupėse. Paroda galite aplankyti šioje nuorodoje: https://padlet.com/nanija00/simbolis_kryzius Pasidžiaukime, kad mūsų mokyklos mokinės Ramunės V.