Pasakos mūsų mokykloje
Mūsų mokyklos mokinė Kamilė kuria labai gražias pasakas ir aktyviai dalyvauja jaunųjų bibliotekininkų klube. Savo kurtas pasakas ji mielai skaito ne tik klasiokams. Šį kartą, malonaus Kamilės balso ir jos įdomiai sukurtų pasakų, klausėsi antrokai. Ačiū Kamilei už puikią kūrybą. Lauksime naujų pasakų.
Vilniaus miesto vaikų ir jaunimo teatrų festivalis „VAIDENIS 2024“
Balandžio 23 – 26 dienomis Vilniaus Vytauto Didžiojo gimnazijoje vyko 12 – asis vaikų ir jaunimo teatrų festivalis „Vaidenis 2024“. Mūsų progimnazijos antrų klasių teatro studija „Pelėdžiukas“, vadovaujamas pradinio ugdymo mokytojos Vandutės, balandžio 25 d. vaidino spektaklį „Knyga suranda draugą“. Gausiais aplodismentais žiūrovai pasveikino jaunuosius
Stipri bendruomenė – progimnazijos vertybė!
Nuoširdžiai dėkojame visiems tėveliams, mokytojams, vaikams, kurie antradienio vakarą dalyvavo Šv. Mišiose už Vilniaus šv. Kristoforo progimnazijos bendruomenę Šv. arkangelo Rapolo bažnyčioje. Už bendruomenės subūrimą taip pat dėkojame tikybos mokytojui Valdemarui, technologijų mokytojui Mykolui ir muzikos mokytojai Viltei. Jūsų buvimas ir palaikymas sustiprina mūsų bendruomenės
Tarpklasinės tinklinio varžybos
Balandžio pabaigoje įvyko mūsų mokyklos tarpklasinės tinklinio varžybos. Jose dalyvavo šešios 7-ųjų ir 8-ųjų klasių komandos. Po atkaklių kovų paaiškėjo, kad stipriausia mokyklos tinklinio komanda yra 8C klasėje, kuri ir tapo čempione. Antrąją vietą iškovojo 7A klasė, trečioji vieta atiteko 7E klasei. Džiaugiamės dideliu sirgalių
Išmok chemiją kitaip…
Periodinė (cheminių) elementų lentelė sukurta XIX amžiaus viduryje, šiandien turi 118 cheminių elementų. Išmokti skaityti šią lentelę ir pažinti cheminių elementų savybes, žinoti jų išskirtinumą – iššūkis, kurį bandė įveikė 8 klasės mokiniai, atlikdami chemijos projektinį darbą: „CHEMIJOS KNYGUTĖ“ Komandinio darbo metu buvo siekiama, kad
Tekstilės kūryba
Įkvėpti menininko Kazio Varnelio, kuriam inspiracijos šaltiniu buvo Lietuvos audėjų darbai, su 7-ųjų klasių mokiniais per technologijų tekstilės pamokas kūrėme optinius raštus ir jų ritmiką. Kūriniuose buvo naudojamas lygiakraštis trikampis ir jis tapo pagrindine meninės raiškos priemone. Darbo atlikimas iš mokinių reikalavo ypatingo susikaupimo, dėmesio